onsdag den 26. september 2012

Min figur

Jeg har været på jagt i hele huset for at finde en figur som automatisk gav mig en god historie i hovedet bare jeg kiggede på den. Og her er hvad jeg fandt. 

 Jeg kom i tanke om dengang den lille havfrue blev fløjet til udlandet som ambassadør for Danmark.
Og så var det historierne dukkede op i mit hoved. Hvilke nye eventyr kunne hun opleve ? Det tror jeg bliver min plan for bogen. 


 Figuren er én min yngste datter har fået af sin oldemor, efter "olde" havde været en tur i KBH. 








1 kommentar:

  1. dDet er en rigtig god ide at tage på rejse..hvor ville man rejse hen, hvis man selv ku´ bestemme og hvor ville man rejse hen, hvis man var en havfrue...!?-jeg mener det giver unægteligt nogle flere muligheder, det sidste;O)
    Det andet billede du har lagt ind med glimmer og photoshop er da en fin tilgang...prøv at udfylde nogle af fladerne og prøv at dække hele områder - tag evt. det samme billede og udfyld/farvelæg på forskellig måde, så kan du se hvor forskelligt det kan tage sig ud om du vælger den ene tilgang eller den anden...kreativtet kan læres;O)

    SvarSlet